Chtěli jsme médium, které jede v rytmu dnešní doby. Tak jsme vytvořili Poggers. Gaming, popkultura, streameři a trendy z internetu. Všechno na jednom místě a tak, jak to chce young digital culture. Rychle. Vizuálně. Zábavně. A interaktivně.
Chtěli jsme médium, které jede v rytmu dnešní doby. Tak jsme vytvořili Poggers. Gaming, popkultura, streameři a trendy z internetu. Všechno na jednom místě a tak, jak to chce young digital culture. Rychle. Vizuálně. Zábavně. A interaktivně.
Poggers začal jako portál o gamingu, rychle jsme ale zjistili, že naše publikum netankují jen hry. Naše trendy se rodí na sociálních sítích, naší komunikaci vládnou memy a naše celebrity jsou streameři. Proto jsme do toho šlápli a rozšířili obsah i o internetovou kulturu a popkulturu. Chceme reflektovat, co naši generaci opravdu zajímá, a přinášet jim to v podobě, která je baví. Jak to děláme?
Web sice máme, není to ale naše epicentrum. Jsme hlavně tam, kde je naše cílovka. Na TikToku, Instagramu, Discordu a taky YouTube. A na webu nepíšeme dlouhé slohovky, ale krátké a úderné formáty - interaktivita a prostě show, která zaujme pozornost i v dnešní ultra rychlé době.
YouTube je pro nás klíčovým kanálem díky rostoucí show DUNGGEON Podcast. Není to jen podcast, ale talkshow plná her, popkultury a interaktivních prvků. Klasický kecání u mikrofonu jsme nahradili vizuálně atraktivním pojetím. Proto DUNGGEON jedeme primárně na YouTube, kde formát založený na výzvách a dynamických prvcích vynikne nejlépe. Hosté si během epizody procházejí různými questy, plní úkoly a zapojují se do interaktivních prvků inspirovaných zahraničními formáty. A funguje to. Posuďte sami.
Přesto, že jsme zatím vydali jen pár dílů, tak hned třetí epizoda přesáhla 100 tisíc views. Průměrně se držíme na 50 tisících, ale míříme mnohem výš. Naším cílem je milion views měsíčně. A jsme na dobré cestě.
Díky tomu všemu se DUNGGEON stal jedním z nejsledovanějších pořadů v CNC, což jasně dokazuje, že tenhle koncept lidi baví. Vděčíme za to dobře zvoleným hostům a kreativním formátům challengí jako je “This or That”, “Guess what” nebo Tier listy. A abych těch dobrých zpráv nebylo málo, pořad už generuje příjmy z YouTube monetizace, zatím nižší desítky tisíc.
Skutečná síla komunity je v zapojení a aktivitě. Na našem Discordu máme téměř 1500 členů a neustále rosteme. Není to ale jen o číslech. Jde o to, že se lidi zapojují, baví a tvoří obsah. Každý měsíc odměňujeme toho, kdo vytvoří nejvirálnější klip z našeho podcastu. Fanoušci tak sami pomáhají budovat něco většího.
A když už mluvíme o obsahu… Klasická reklama není náš styl. Radši tvoříme obsah, který lidi baví a zároveň přirozeně propojuje zajímavé produkty. Dáváme prostor značkám, které mají co říct, a umíme to podat tak, aby to diváci chtěli sledovat.
Jedním z úspěšných formátů je „Worth it?“ – krátká, maximálně 12minutová videa, která lidem pomáhají rozhodnout se před nákupem. Ideální pro hry, technologické novinky, herní vybavení a gadgety.
Monetizujeme přímo, což nám dává prostor experimentovat s novými formáty. Děláme spolupráce, které baví diváky a zároveň dávají smysl značkám. Win-win pro všechny.
“Za naším úspěchem stojí tým, který ví, co mladou generaci baví. Kudos patří hlavně Jonášovi Máchovi, Janu Starému a Jakubovi Čihákovi. Jejich drive posouvá Poggers stále výš. A tohle je teprve začátek,” říká Julian Tran, šéf projektu.
Naše práce má každodenní dopad na miliony lidí, a to nejen v Česku. A přestože nejsme startup, technologie a inovace produktů jsou náš denní chleba. Neustále hledáme kolegy, kteří by chtěli tvořit budoucnost obsahu.
Rychlost, stabilita a promyšlená architektura
Detail, responzivita a čistý kód v jedné linii
Data, algoritmy a kód, který mění obsah v zážitky
Frontend, backend a dokonalá symfonie kódu