Kreativita v Czech News Center se vyplatí
Kolik skvělých projektů se každý rok objeví? V letošním ročníku Fénix Awards se přihlásilo přes 600 kandidátů a 87 z nich si odneslo cenu. CNC projekty letos bodovaly napříč kategoriemi a odnesly si celkem šest prvních a dvě druhá místa!
Fénix Awards je na trhu již 12 let a ze soutěže zaměřené původně na content marketing vzniklo prestižní ocenění komunikace i mediálních inovací českých firem, značek a médií. Letos se do soutěže přihlásilo přes šest set projektů a ocenění si odneslo 87 z nich v kategoriích sahajících od obsahového marketingu přes interní komunikaci po inovace.
Porota složená z odborníků z médií, agentur i značek letos znovu potvrdila, že český trh má sílu. Mezi hlavními vítězi nechybí Sazka jako Firma roku a 52pages jako Agentura roku. A radujeme se i my, protože projekty mediálního domu Czech News Center si odnesly celkem 8 cen, šest prvních a dvě druhá místa!
Oceněné projekty
Začněme doma. V kategorii Nejlepší dlouhodobý mediální projekt zvítězil časopis Reflex. Na trhu je již 35 let, přitom se mu stále daří oslovovat publikum a rozbíjet názorové bubliny, jak trefně ukazála narozeninová kampaň.
V soutěži ale nejvíce zabodovaly projekty pro klienty.
Dvě první místa, nejlepší projekt v Gastro/Food & Beverages a zároveň v kategorii THE BEST - Influencer marketing, získala kampaň Mentos Fizzooka. V ní jsme, společně s redakcí Poggers pomáhali klientovi Perfetti van Melle a agentuře Wavemaker dostat kampaň k cílové skupině mladých lidí.
Projektů však uspělo mnohem víc. Od magazínů Gusto (BILLA) a BONUS (OZP) přes microsites a brandové spolupráce (Volkswagen Financial Services – ŠkoFIN, Sencor) až po nativní a digitální formáty (Novellista / GIVET Czech, Poggers).
Kompletní přehled výsledků letošního ročníku najdete na soutezfenix.cz/vysledky.